Tudásfal
A játékos tanulásra minden életkorban fogékonyak vagyunk, kíváncsiságunk életkorunktól függetlenül felfedezésre sarkall. A Tudásfal előtt állva tesztelhetjük megszerzett ismereteinket, memóriánkat. A játék alapegysége a tetszőleges méretű játéktábla, melynek vinil felületén egy nagy kép, illetve ábra kerül megjelenítésre. Az ábra kisebb egységekre van bontva, melyek közül egyes elemek egy tengely körül fordíthatóak. A kép alapállapotában a fordítható elemek igény szerint az ábra adott részletétől elütő színűek, ezzel jelölve a játékosnak, hogy az a mező információt tartalmat. A mező befordításával megjelenik az információ, ami lehet kép, vagy szöveg, de a befordításhoz akár hangeffekt is társítható. A felfedezés annál izgalmasabb, minél több fordítandó elem áll a játékos rendelkezésére. A feladat bonyolítható azzal is, hogy az elemek hátoldalán egy kérdés található, a helyes válaszhoz viszont az ott megadott másik elemet kell megnéznünk. Ezzel a megoldással „körbeküldhető” a kíváncsiságától hajtott látogató szinte az összes kérdésen és válaszon. A játék opcionálisan rendelhető falra rögzített, de akár szabadon álló kivitelben is. Rendeltetésszerű használat mellett különösebb karbantartást nem igényel. A játékfelületen megjelenítendő kép, tartalom, illetve grafika biztosítása célszerűen a megrendelő feladata. |