Korongos párkereső

A „Párkereső” elven működő számtalan interaktív játékunk közül kivitel tekintetében ez az egyik leglátványosabb. Nem csak arról kapunk visszajelzést, hogy megoldásunk helyes-e, de egy LED-es kijelző a hátralévő időnket is mutatja. A játékosban a vissza­számlálás fokozza a játék nyújtotta izgalmat, a játékosok között verseny is kialakulhat, vajon melyikük oldja meg hamarabb a feladatot.

A készüléken a kiállítás témájához kapcsolódó ábrákhoz, illetve fogalmakhoz kell társítani a korongokat, melyeken szintén ábrák, illetve fogalmak szerepelnek.
 

A társítások felad­ványait és logikáját a megrendelő igényeire szabottan kivitelezzük, a korongok és a játékfelület ábráit, színeit, mintáit a kiállítás arculatához és témájához illesztjük.

 

A játékos a „Start” gombbal indítja a játékot, ekkor a kijelzőn elindul a visszaszámlálás a megadott időkeretből. A játékos feladata a korongokat a helyükre illeszteni úgy, hogy minél több válasza legyen helyes. A jó válaszokat zöld, a rosszakat piros lámpák jelzik a korongok felett. Ha a játékos az időkeret lejárta előtt nem végez a feladat megoldásával, a korongokat tartó akasztók visszahúzódnak és a korongok a játékfelület alatt található gyűjtőbe esnek. Ha a játékos végez a játékkal az időkeret lejárta előtt, opcionálisan rendelhető fény- és hangjelzést kap róla (pl. éljenzés, taps). Ezt követően az akasztók szintén behúzódnak és kezdődhet a következő játék.

 

A készülék használata nem igényli  felügyelő személy jelenlétét, mivel a játék minden időkeret lejártával alap állapotba kerül (az akasztók behúzódása miatt a korongok leesnek és összekeverednek). A korongok kialakításánál figyelembe vesszük a jelentős igénybevételt (leesik, ütődik).

 

A felhasznált képekkel kapcsolatos szerzői jogi kérdéseket szükségszerűen a megrendelőnek kell tisztáznia, illetve a felhasználandó anyagot részünkre biztosítani.