Interaktív kirakat

A járókelők már régóta találkozhatnak a kirakatüvegre vetített, dinamikus reklámokkal, interaktív kira­kat­tal.

 

Vetítőrendszerünkkel azonban teljes mértékben interaktívvá tehetjük az eladáshelyi reklám­kam­pányun­kat. A kirakatüvegre vetített reklámfilm először meg­állít­ja a járókelőket, felkeltve az érdeklődésüket, így ők maguk kezdeményeznek és szereznek új információkat a kirakatüvegre telepí­tett érintőképernyő segítségével. Így sokkal nagyobb az esélye annak, hogy nem csak több időt tölt el az érdek­lődő az üzlet előtt, hanem valószínűleg be is megy oda. Az interaktivitás egészen új távlatot nyit a marketing terén, mivel a vásárlók közbeavatkozási motivációit használja ki. Az érdeklődés felkeltésének legjobb eszköze a reklám „személyre szabása” és ki tehetné ezt hatékonyabban, mint maga a vásárló. Az elhelyezett tartalmak közt saját maga válogat, figyelme lankadatlan. Az új élmény kíváncsiságot ébreszt egy esetleg egészen újszerű vásárlási élmény iránt is, így motiváltnak érzi magát az üzlethelyiség feltérképezésére, illetve szolgáltatás igénybevételére.

 

Vetítőfóliás rendszer

 

Ezzel az érdeklődő önmaga válik a kampány aktív részesévé, hiszen a saját szabad akaratából áll meg a kirakat előtt és az érintőképernyő segítségével ő maga érdeklődik a reklámozó cég termékei, szolgáltatásai iránt.

 

Ennek a fóliának nincs olyan méretbeli kötöttsége, mint egy képernyőnek. Jóval nagyobb méretű vetítő felület érhető így el, mint a hagyományos képernyőkkel, monitorokkal.

Az új technológia egyesíti az érintőképernyő, a digitális technika, a holografikus vetítés és az internet adta lehetőségeket, előnyöket.

 

Nem csak kültéri, hanem beltéri elhelyezés is elképzelhető nagyobb alapterületű helyiségbe (pl. irodaházakba, bevásárlóközpontokba, bankfiókokba). A vetítés megoldható elölről és hátulról is, így könnyebb elhelyezni a berendezést is, illetve a járókelők nem kerülnek a vetítő és fólia közé. A nagy méretű, sok ember által látogatott, forgalmas csarnokokba akár magasra is telepíthető a kivetítő rendszer, ahol egyszerre jóval többen láthatják és esetleg hallhatják is, például sportcsarnokokban.

Kitűnő megoldás a reklámkampányok költséghatékony kiegészítőjeként, de önálló reklámeszközként is megállja a helyét. Akár naponta változó üzenettel a vásárlóközönség minden nap más reklámüzenetet láthat!

 

Jellemzők:

  • Védett a rongálás és az időjárás ellen, mert a képfelület és a hozzá tartozó többi egység a beltérben van.
  • A reklám vagy filmanyag kiváló minőségben, folyamatosan (végtelenítve), felügyelet nélkül lejátszható.
  • Lehet dinamikus (csak filmeket, animációt sugároz) és interaktív is (az érdeklődő a kirakatot érintőképernyős információs eszközként használhatja).
  • Szoftvertől függően bármi megjeleníthető a képernyőn (interaktív menüsor, mozgófilm, egyéb animáció, stb.).
  • Internetkapcsolat segítségével a reklámanyag online is frissíthető.
  • Különböző méretű képfelület rendelhető.
  • Antireflex fóliával kiküszöbölhető a tükröződés.
  • Széles (160 fokos) szögben jól látható.
  • A reklámkampány költsége hosszabbtávon alacsonyabb.
  • Nem csak mozgókép, hanem hang is adható hozzá.

 

Előnyei:

  • Használatával költségeiket csökkenthetik: a berendezés ára kevesebb, mint egy éven belül megtérül!
  • Alkalmas beléptető rendszernek is.
  • Egyedi design, kialakítás.
  • Figyelemfelkeltő, izgalmas, modern, egyszerűen kezelhető.
  • Nincs fölösleges, előre legyártott, gyorsan elévülő médiaanyag.
  • Mozgó, hozzáférhető kirakat.
  • Rendkívül jó minőségű, egyedi reklámfelület.
  • Non-stop reklámidő.
  • Folyamatosan frissíthető tartalom.
  • Igény szerinti működés, szoftver.
  • Az egyedi gyártás mellett is kedvezőbb árfekvésű, mint a korlátozott tudású import pultok.
  • Hazai termék, így biztosított a szervizelése.

 

LCD monitoros rendszer

Az előző rendszerhez hasonló előnyökkel rendelkezik, azonban lényegesen olcsóbb megoldás.

 

A rendszer megjelenítője egy nagyméretű LCD monitor. A kirakatüveg mögé helyezzük felfüggesztve kerül felszerelésre. A megrendeléskor határozzuk meg az LCD monitor képátlóját (javasolt méret a 106 cm).

 

A rendszer alapkiépítésben nem érintőfelületű, csak megjelenítésre alkalmas. Interaktív megoldáshoz javasoljuk az érintőnyilak használatát. A nyilak segítségével történő irányítás lényegesen költségkímélőbb megoldás a teljes képfelület érzékenyítésénél.